APIE MUS

APIE „GROHE“

„GROHE“ yra pasaulyje pirmaujantis prekės ženklas, siūlantis kompleksinius vonios kambario ir virtuvės įrangos sprendimus. Nuo 2014 m. „GROHE“ priklauso stipriai, pažangiai vandens ir būsto produktų gamintojų, prekės ženklų grupei „LIXIL“. Siekiant užtikrinti „Pure Freude an Wasser“, kiekvienas gaminys grindžiamas tokiomis vertybėmis kaip: kokybė, technologijos, dizainas ir tvarumas.

Šis prekės ženklas siūlo gyvenimą pagerinančius produktų sprendimus ir paslaugas su išskirtinių produktų grupėmis: „GROHE QuickFix“, „GROHE Professional“ ir aukščiausios kokybės antriniu prekės ženklu „GROHE SPA“. Visi jie atitinka konkrečius „GROHE“ profesionalių verslo partnerių ir jų skirtingų tikslinių grupių poreikius.

Kadangi vanduo yra GROHE veiklos pagrindas, šis prekės ženklas prisideda prie „ LIXIL“ poveikio aplinkai strategijos įgyvendinimo, naudodamas išteklius taupančią vertės grandinę: nuo CO2 neutralios* gamybos, nereikalingo plastiko pašalinimo iš gaminių pakuočių iki vandenį ir energiją taupančių gaminių technologijų, tokių kaip „GROHE Everstream“ vandens cirkuliacinis dušas. Hibridinės komunikacijos ekosistemos „GROHE X“ dėka šis prekės ženklas pramonei suteikia naujų idėjų. Tiek skaitmeniniu būdu prekės ženklo patirties centre, tiek fiziškai ar hibridiniu būdu „GROHE X“ prekės ženklo ir komunikacijos patirties centre Hemerio mieste, Vokietijoje, tiek kelyje su „GROHE X Motion Trucks“, prekės ženklas padeda žmonėms prisidėti prie „LIXIL“ tikslo „geresnius namus paversti realybe visiems ir visur“.

*įskaitant CO2 kompensavimo projektus, daugiau informacijos apie tai rasite grohe-x.com/sustainability

APIE „LIXIL“

„LIXIL“ (TSE kodas 5938) tiekia pažangius vandens ir būsto gaminius, padedančius spręsti kasdienius, realius iššūkius ir leidžiančius geresnius namus paversti realybe visiems ir visur. Remdamiesi savo japoniškuoju paveldu, kuriame pasaulyje pirmaujančias technologijas ir diegiame naujoves, kad sukurtume aukštos kokybės gaminius, keičiančius buitį. Tačiau „LIXIL“ išskirtinumas yra tas, kaip mes tai įgyvendiname – per prasmingą dizainą, verslumo dvasią, atsidavimą gerinant prieinamumą visiems ir atsakingą verslo plėtrą. Savo idėjas įgyvendiname pasitelkdami pažangiausius prekės ženklus, įskaitant „INAX“, „GROHE“, „American Standard“ ir „TOSTEM“. Apie 55 000 kolegų, dirbančių daugiau nei 150 šalių, gali didžiuotis gamindami produktus, kasdien paliečiančius daugiau nei milijardo žmonių gyvenimus. Daugiau informacijos rasite adresu www.lixil.com

MŪSŲ PREKĖS ŽENKLO VERTYBĖS

Kokybė, technologijos, dizainas ir tvarumas. Keturios prekės ženklo vertybės, atskleidžiančios mūsų pasiryžimą kurti išskirtinę patirtį. Nustatome itin aukštus standartus, kad kiekvieną kartą įjungę „GROHE“ maišytuvą ar įėję į „GROHE“ dušą, pajustumėte skirtumą.

KOKYBĖ

KOKYBĖ

Pasaulinį „LIXIL“ gamybos tinklą sudaro 79 gamyklos dešimtyje rinkų, užtikrinančios paklausos poreikius bet kurioje pasaulio vietoje. Trijose rinkose veikia penkios „GROHE“ prekės ženklo gamyklos. Visose gamyklose taikomi vienodi standartai ir procesai, jose pasauliniu mastu laikomasi griežčiausių apdailos ir funkcionalumo reikalavimų.
Gamybos tinklas sukurtas taip, kad atitiktų ilgalaikių „GROHE“ gaminių naujovių mastą, ir yra paruoštas gamybai pagal sudėtingiausias charakteristikas aukštųjų technologijų aplinkoje.
Organizacija didžiuojasi, kad jos gamybos apimtys viršija 90 proc. – nuo žaliavų iki užbaigtų gaminių išsiuntimo. Pavyzdžiui, įmonėje gaminamos „GROHE“ kasetės, kurios yra kiekvieno maišytuvo pagrindas, suteikiantis jam ilgaamžiškumą ir unikalų „GROHE“ pojūtį. Kiekvienoje gamykloje taikant vienodus procesus užtikrinama aukščiausia kokybė ir klientų poreikių patenkinimas.

TECHNOLOGIJOS

TECHNOLOGIJOS

Nuo pat įkūrimo pradžios prieš daugiau nei 80 metų, kompanija „GROHE“ yra vonios kambario ir virtuvės inovacijų pradininkė.
Nuo pirmojo „žmonių termostato“ sukūrimo 1956 m. iki geriamojo vandens išlaisvinimo iš butelių su „GROHE“ vandens sistemomis 2009 m. ir pirmųjų 3D metalo spausdintuvu atspausdintų maišytuvų pristatymo 2019 m. Orientuodamasi į klientų poreikius, „GROHE“ kuria gyvenimą palengvinančius ir tvarius produktų sprendimus, suteikiančius vartotojams pridėtinės vertės.
Vis dėlto kiekvieno „GROHE“ gaminio šaknys glūdi Vokietijoje, Zauerlando regione: 2018 m. pabaigoje naujai atidarytame mokslinių tyrimų ir plėtros centre, esančiame Hemerio mieste Vokietijoje, įdiegtos moderniausios technologijos, leidžiančios nuolat plėsti neįmanomų galimybių ribas.

Hemerio laboratorija yra pirmoji santechnikos pramonės plėtros laboratorija, sėkmingai Vokietijos akreditacijos įstaigos DAkkS pakartotinai akredituota atlikti jungiamųjų detalių bandymus.
Akreditacija sutrumpina laiką nuo gaminio sukūrimo iki jo pasirodymo rinkoje, nes gaminio išleidimą į rinką, vadovaudamasi nepriklausomomis bandymų procedūromis, atlieka ir patvirtina įmonės laboratorija.

DIZAINAS

DIZAINAS

Šešiose pagrindinėse bendrovės dizaino studijose Tokijuje, Tokoname, Niujorke, Londone, Diuseldorfe ir Singapūre „LIXIL Global Design“ komanda, remdamasi išsamia tendencijų analize ir vartotojų įžvalgomis, kuria išskirtinę kultinių prekių ženklų patirtį. Derindamas šį patirtimi pagrįstą dizaino principą su pažangiomis „LIXIL“ technologijomis, šis prekės ženklas kuria prasmingus gaminius, padedančius spręsti realius iššūkius ir suteikiančius pridėtinės vertės daugelio žmonių kasdieniam gyvenimui visame pasaulyje. Diuseldorfe įsikūrusi „GROHE“ prekės ženklo komanda rūpinasi, kad kiekvienas GROHE gaminys išpildytų šį pažadą.

TVARUMAS

TVARUMAS

Kadangi vanduo yra veiklos pagrindas, „GROHE“ prekės ženklas prisideda prie „ LIXIL“ poveikio aplinkai strategijos įgyvendinimo, naudodamas išteklius taupančią vertės grandinę: nuo CO2 neutralios* gamybos, nereikalingo plastiko pašalinimo iš gaminių pakuočių iki vandenį ir energiją taupančių gaminių technologijų, tokių kaip „GROHE Everstream“ vandens cirkuliacinis dušas. Jau daugiau kaip 20 metų siekdama aukščiausio tvarumo lygio, „GROHE“ nuosekliai laikosi 360 laipsnių tvarumo principo, pagal kurį vienodai atsižvelgiama į darbuotojus, tiekėjus, klientus, procesus, gaminius ir socialinę atsakomybę.

*įskaitant CO2 kompensavimo projektus, daugiau informacijos apie tai rasite grohe-x.com/sustainability

Skaitmeninės patirties centre „GROHE X“ daugiau sužinosite apie mūsų aistrą vandeniui ir gilinsitės į dizaino, tvarumo, kokybės ir technologijų temas.