Pardavimo vietos
Showrooms
  • Showrooms

0

2017 m. ataskaita iš Milano

Šį pavasarį dar kartą pasaulio dizaino pramonės ir spaudos dėmesys buvo nukreiptas į Milaną, kur 2017 metų paroda „Salone del Mobile“ sulaukė apie 350 000 lankytojų. Tai vieta, kur galima pamatyti kylančias dizaino tendencijas, kurios įsivyraus per ateinančius dvejus metus. Šurmuliuojančiame miesto centre rengiamoje parodoje dažnai vieną šalia kito galima išvysti garsius prekių ženklus ir pradedančiųjų dizainerių kūrinius. Mūsų dizainerių komanda lankėsi parodoje ir grįžo su daugybe įžvalgų apie dizaino ateitį. Pateikiame šešias tendencijas, kurios mums pasirodė ryškiausios.

Šiltos spalvos

Šilto metalo tendencija, tokia akivaizdi praėjusių metų parodoje, tęsiama ir 2017 m., dabar dar labiau sustiprėjusi. Naudojama bronza, varis ir rausvas auksas – dažnai tokiomis detalėmis apdailinamos kitos malonios liesti medžiagos, kaip medis ir porcelianas. Kai kurie dizaineriai šiemet šią kryptį išplėtojo dar labiau, sukūrę gaminių vien iš vario, pavyzdžiui, Nika Zupanc spinta „Longing“, sukurta bendrovei „De Castelli“ – dailių kubelių metaliniais fasadais komplektas, kiekvienam kubeliui skirtas atskiras širdies formos raktelis.

Photo left Nika Zupanc for De Castelli www.decastelli.com, Photo credits: Massimo Gardone
Photo right: GROHE Allure Brilliant in warm sunset

„Millennial Pink“ (liet. tūkstantmečio rožinė)

Tai ne tik 2017 m. spalva – panašu, kad ji apibūdina ištisą kartą. „Millennial Pink“ yra švelnus, aiškus atspalvis, toli gražu neprimenantis sintetinio kramtomosios gumos rausvumo. Parodoje ją buvo galima išvysti visur: ir naudojamą elegantiškiems „Sé“ apmušalams, ir derinamą su ryškiai raudona, siekiant modernios išvaizdos. GROHE atskiras lauko dušas šią spalvą išviliojo į sodą, o „Cassina“ stendas buvo netgi išdažytas šia spalva, sukuriant šiltą neutralų foną.

Photo credit left: Attilla Hartwig GROHE Essence Stand-alone shower
Photo credit right: Le Refuge The Invisible Collection

Akmuo ir marmuras

Marmuras, praėjusiais metais puošęs stalviršius ir lempų stovus, 2017 m. buvo pastebimas ant dar daugiau paviršių. Taip pat matėsi ir kitų modernių akmenų, pavyzdžiui, granito, sudarančio tvirtesnės, bet vis tiek prabangios medžiagos įspūdį, o „Meridiani“ eksponavo marmuro stalus su metalinėmis kojomis, suteikiančiomis daugiau šilumos. Be žavingo bendro vaizdo buvo malonu pajusti ir pastovumą, kurio taip trūksta šiais nepastoviais laikais.

Photo credit: MERIDIANI, SHINE - ABEL console, Designer ANDREA PARISIO

Dizainas, atsižvelgiantis į išteklius

Be prabangos, šių metų parodoje įvairių prekių ženklų kūrėjai ėmė labiau atsižvelgti į poreikį tausoti brangius išteklius. Daug daugiau eksponuojamų gaminių buvo sukurti masinei gamybai iš perdirbtų medžiagų. „Emeco“ kolekciją „1Inch“, kurios autorius Jasper Morrison, sudaro stalai ir kėdės su perdirbto aliuminio karkasais ir stalviršiais iš įvairių perdirbtų medžiagų. „EcoPixel“ – bendrovė, kurios specializacija yra perdirbtas plastikas – parodė, kokia ryški ir moderni gali būti perdirbta ateitis: panaši į Atelier Mendini sukurtą gultą ALEX.

Photo credit: “Chaise Longue ALEXby Atelier Mendini made of ecopixel sustainable material www.ecopixel.eu”

Išmanieji namai

Populiariausia parodos tema – namų technologijos – buvo rutuliojama įvairiais būdais. Pastebėjome integruotų technologijų tendenciją, gaminius, kurie ne tik išmanūs, bet ir gražūs, pavyzdžiui, televizoriai ir garsiakalbiai, kurių dizainas panašesnis į baldų, todėl jie sklandžiai įsilieja į namų interjerą. Išmaniųjų namų technologijų lyderiai buvo apšvietimo sritis, pavyzdžiui, „Ikea“ sukurtas „Home Smart“ ir „Flos“ kūrinys „Smart Control“ leidžia namų apšvietimą nuotoliniu būdu valdyti natūraliau, išmaniau ir intuityviau. Mūsų pačių eksponatas „GROHE Sense“ – išmani vandens stebėjimo sistema, skirta aptikti nuotėkį, rodo kryptį, kuria toliau vystysis išmanieji ateities namai.

All about GROHE Sense